dinsdag 6 april 2021

Sneeuw en zon

Dwars door de sneeuwstorm liep ik naar de Jumbo klantenservicebalie om bij het postagentschap een pakketje te retourneren. Daarna door de winkel met het welbekende knalgele plastic mandje op wielen. Even langs de vegetarische vleesafdeling. Twee netjes handsinaasappelen en een paar trostomaten.
O jee, geen tas bij me. Gaat dit lukken of toch zo'n plastic tasje... ik keek naar de spullen op de band.
Nee dit gaat niet lukken. In gedachten zag ik de sinaasappels al over de straat rollen. Nog snel dat gele tasje dan? Ik kon pinnen. Ik zie wel hoe ik het meekrijg, besloot ik, tot mijn oog viel op een opgevouwen stuk bruin kraftpapier.
Het was een papieren tasje in de hoek bij mijn inmiddels vastgelopen boodschappen. 
In een heerlijk zonnetje liep ik naar huis.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.