woensdag 26 juni 2024

Sleutelhanger

Vanmorgen, nadat ze met haar man in het museum had rondgelopen, raakten we aan de praat;
Ze had zelf net een stuk strand opgeruimd. Of ik de buit wilde hebben?
"Misschien kun jij er nog wat mee, het ligt achter in de auto. We kunnen het even halen?"
Het bleek voornamelijk om netten te gaan en wat doppen. Netten is niet zo mijn ding (vaak kun je de geur van vis er niet uitkrijgen en trouwens, maak van netten maar eens een beeld ). Om ze voor die paar doppen helemaal naar de auto heen en weer te laten lopen ging me iets te ver.
Ze vertrokken, maar eenmaal buiten kwam de man al snel terug om een kleine donatie in de fooienpot te doen. "Bedankt!"riep ik hem na. Een tijdje daarna kwam zíj weer binnen met een zelfgemaakte sleutelhanger van een zwart geinig dingetje gevonden op het strand. Wat was het? Geen idee. We maakten een foto en googelden, maar we kwamen er niet echt uit. Iets van een filter voor in een visvijver??
Iets dat best veel geld kost in ieder geval, zo constateerden we.
Ik grapte of ze spijt had het te hebben weggegeven? Ze vond het wel een hele gulle gift 😅.
Mijn dank is groot, ooit zit je sleutelhanger in een kunstwerk en hangt of staat dit bij mensen thuis.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.