maandag 12 november 2012

Hier wonen we gewoon...! Gisteren lopend van de boerderij naar het strand bij paal 15 en weer terug. Een flinke wandeling van wel 14 km. over prachtig Texel!!! Dat zonder training vraagt om afzien. In mijn hoofd kon ik nog wel een paar uur lopen, maar mijn lijf zei nee en ik haalde met behoorlijke pijn in de spieren de eindstreep. Na al die regen en binnen zitten genoten we met volle teugen van het landschap. Alhoewel ik in het bos altijd depressief drijg te worden vanwege de treurigheid van de bomen (kerkhofsfeer), weinig licht en geen wijds uitzicht, was zelfs dat een welkome afwisseling en inspirerende omgeving. Op het strand toch nog wat houtjes en een stukje plastic gejut. Op de terugweg even lekker in een duinpan uitrusten uit de wind in de zon. Weer op de boerderij mocht Vetzo even lekker door de tuin struinen op zoek naar paardebloem- en klaverblaadjes. Nu, een dag later, loop ik met pijn in de beenspieren. Het wordt tijd voor een nieuwe hond die me dwingt ook met regen in beweging te komen. We hebben afgesproken meer te gaan lopen, zodat we een betere conditie krijgen en nog meer van dit prachtige eiland kunnen genieten. Want alleen lopend kom je op de mooiste plekken!






















Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.